Beste mensen van de Kassa en experts,
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende probleem. Mijn Pc een headstart 3.0 GHzheeft recentelijk een probleem ontwikkeld met de harddisk hij vertoond de tik of death zoals ze zo mooi wisten te zeggen bij dehelpdesk van headstart/dynabyte. Nu heb ik door meerdere redenen al een tijd niet kunnen backuppen. Niet slim ik weet het maar goed het is niet anders. Via de helpdesk ben ik doorverbonden naar de monteurs die de problemen onsite oplossen. Heel netjes allemaal. Maar nu beginnen de problemen. Aangezien ik niet kan backuppen en ik mijn gegevens niet kwijt wil, wil ik de schijf die voor hun geen enkele waarde vertegenwoordigd houden om alsnog te poggen om er gegevens van af te kunnen halen voordat ie definitief kapot is. Want dat zou nog mogelijk zijn werd mij vertelt. Het geval wil nu dat de monteur zegt datik de schijf niet mag behouden. Ik vind dit errug krom aangezien het mijn bezit is en mijn privacy gevoelige gevens erop staan. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of een alternatieve manier weet waarop ik mijn gegevens kan behouden.
BVD RJD