Op 19 augustus 2003 heb ik een nieuwe Packard Bell IGO6208 Notebook gekocht bij filiaal Dynabyte in Roosendaal. Kosten € 1.399,--.Harddisk 60 GB.
Na 1 jaar en 5 maanden bleekde harddisk al niet meer te werken en bijna geen gebruikgemaakt.
Op advies van en via PackardBell laten repareren bij Dynafix. De Harddisk bleek niet meer te schrijven en lezen.
Nieuwe harddisk geplaatst door Packard Bell beginmaart 2005. Kosten van deze reparatie ennieuwe harddisk van 60 GB: € 316,22 & ik kreeg maar 3 maanden garantie op dezereparatie.
Nu 17 Juni 2006 zet ik mijnNotebook op de gebruikelijke manier uit en dag later op 18Juni 2006 wil ik hem opstarten en ik krijg weer precies dezelfde foutmeldingals destijds.
For Realtek RTL8139(x)/8130/810X PCIFast Ethernet Controller V2.13 (020326)PXE - E61 : Media Test Failure,check cablePXE - MOF : Exiting PXE RomIntel Undi, PXE - 2.0 (build 082)Copyright © 1997 - 2000Intel Corporation
InBios gekeken en deze geeft [ 0 MB ] aan en Notebook kan deharddisk niet meer opstarten/vinden.StandaardRecovery & Geavanceerde Recovery incl.
Formateren(Via Master CD’s) geprobeerd lukt niet eens meer.
In nog geen 3 jaar tijdzonder aanwijsbare reden al 2x harddisk stuk. Dat is toch niet normaal meer.
Dit harddisk van een computerdient toch wel wat langer mee te gaan dan net iets meer dan een jaar. Dusvolgens mij is er een fabrieksfout in het systeem aanwezig.
Ik heb geen vertrouwen meerin Packard Bell dat zou me dan weer meer € 300,-- gaan kosten.
Dynabytewil Notebook voor mijn bij hun interne technische dienst na laten kijken dochze laten alvast al weer doorschemeren dat ik alweer voor de harddisk kan gaan betalen. Wieweet wat hun wel weer niet zullen gaan bereken.
Watzijn mijn rechten nu harddisk iedere keer zonder aanwijsbare redenen“Crashed”. Wat kan ik doen??
Gaarneadvies? Wat zijn mijn rechten.