Sinds geruime tijd krijg ik regelmatig te horen dat ik "wegval" tijdens het gesprek, als ik handsfree bel. Ik besluit een nieuwe dectelefoon te kopen van een ander merk. Ook bij deze telefoon hetzelfde euvel.
Bij diverse leveranciers al gevraagd waardoor dit komt. Meestal heeft men geen antwoord. Of een antwoord waar men niets mee kan.
Het station staat boven. Ook dat wil niet helpen, terwijl de ontvangst toch sterker is.