BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Had Hi mij op de hoogte moeten stellen van overmatig Datagebruik?

Bijdrage door gebruiker
29-03-2011
23 reacties
Ik kreeg afgelopen weekend een rekening van Hi van maar liefst 1563.50,-! Na controle van mijn telefoonspecificatie blijkt mijn mobiele telefoon voor 1300,- gebruik te hebben gemaakt van mobiel internet dit terwijl ik in de veronderstelling was dat ik geen internet had.
Ik ben al tien jaar klant van Hi en heb ze opgebeld om te vragen waarom ik van hun geen bericht heb ontvangen dat er overmatig gebruik werd gemaakt van internet terwijl ik een Sim- only abonnement heb ZONDER internetmobielbundel. Daarnaast heb ik gevraagd of ze de rekening willen herzien. Zij zeggen niks voor mij te kunnen doen behalve een betaalregeling te treffen... Daarnaast is op mijn rekening te zien dat hij wel 50 keer op een dag verbinding zocht en s'nachts soms wel voor 270,- internet heeft verbruikt.Hadden zij mij op de hoogte moeten/kunnen brengen dat het de spuigaten uitliep? Bestaat er niet iets als een datalimiet? Kunnen zij daadwerkelijk niks voor mij doen? Want een dergelijk bedrag voor een mobiele rekening lijkt mij niet normaal!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.