Oplichting???
Ook mijn zoon werd verbannen en ik was daar heel boos over, omdat hij en ook ik er veel geld ingestopt hebben. Ik heb eerst 2 mailtjes gezonden en daarna gebeld met het nummer in Amsterdam en werd vriendelijk te woord gestaan. Echter de dame was niet direct van Habbohotel. Zij verbond mij door, maar ik kreeg helaas een voice-mail. Deze heb ik ingesproken en binnen een uur werd ik door een vriendelijk dame teruggebeld. Ik kon daar al mijn vragen kwijt en mijn verhaal doen. Ze kon op haar beurt weer vertellen hoe habbo precies in elkaar zit. Ik heb een uitdraai (log) van de registratie van het gesprek voorafgaande aan de verbanning van mijn zoon per e-mail ontvangen. Bij Habbo kunnnen ze precies nagaan hoeveel keer je Habbo bezocht hebt en wat er allemaal gezegd wordt. Dus als je fraude pleegt, of iemandeen wachtwoord vraagt, pest etc., kunnen zij dit allemaal nagaan en zodoende iemand verbannen. Zodra er op de blauwe knop gedrukt wordt, voor hulp (een Hobba??) dan kan het gesprek gelijk nagegaan worden en kan Habbohotel besluiten tot verbannen.
In de mail is mij toegezegd, dat mijn zoon weer toegang krijgt tot Habbohotel, daar er maar 1 incident te vinden was van mijn zoon. Het mailtje heb ik gisteren ontvangen. Ik laat jullie weten of mijn zoon daadwerkelijk weer toegang krijgt, want vandaag lukt het inloggennog niet.
De dame legde mij uit dat ze per uur veel meer mail kunnen versturen dan telefoontjes plegen vandaar dat er geen telefoonnummer op de Habbo site vermeld staat.
De verhalen over Lotus, daar weet ik niets van.
Misaro