Ik heb vorige week bij ToysXL Guitar Hero 5 gekocht. Dit was een pakket met het spel en de gitaar. Omdat ik links ben kunt je gitaar zeg maar naar links flippen. Dit heb ik gedaan en nu blijkt dat de (snaar) niet goed werkt.
Ik heb contact opgenomen met Toysxl en die zeggen dat ik dit probleem bij Activision (fabrikant) neer moet leggen. Dit lijkt mij toch niet echt redelijk. Toysxl moet mij toch gewoon een goed product toe sturen. Nu moet ik dus zelf achter mijn kappote gitaar aan terwijl voor mijn gevoel Toysxl mij gewoon een nieuwe gitaar toe moet zenden, vooral omdat ik hem pas een week heb..
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ToysXL zijn verantwoordelijkheid neemt?