Ik heb donderdag 18 oktober een Telfort contract verlenging aangevraagd via GSMweb.nl met een Samsung G600. Vrijdagochtend 19 oktober kreeg ik van Telfort een smsje dat mijn contract was verlengd. Op internet kon/kan ik ook zien dat mijn contract inderdaad succesvol was verlengd. Toen ik de maandag daarop, nu 1 week geleden, nogsteeds geen telefoon had ontvangen, heb ik GSMweb.nl gebeld, ze vertelden mij dat ze nog geen bericht van Telfort hadden ontvangen dat het contract verlengd was, dat ze daarop zouden wachten en zodra ze het bericht hadden gekregen, de telefoon zouden opsturen. Ik heb het een week afgewacht, maar maandag 29 oktober, anderhalve week na mijn aanvraag, heb ik nogsteeds geen telefoon ontvangen, waarop ik GSMweb.nl weer belde. Ik vertelde mijn verhaal, en ze vertelden me weer dat ze geen seintje van Telfort hebben gehad. Ik vertelde ze dat mijn contract al verlengd was, en dat ik al meer geld betaal, maar ze vertelde me dat ze niets konden doen omdat ze geen seintje van Telfort hebben ontvangen. Hierop heb ik Telfort gebeld, ik kreeg een vriendelijke medewerker aan de lijn die me vertelde dat er geen specifiek seintje wordt doorgegeven, maar dat het contract gewoon verlengd wordt, en dat dat het seintje voor GSMweb.nl is. Hierop heb ik GSMweb weer gebeld, met het verhaal dat ik van de medewerker van Telfort hoorde. Hierop reageerden ze weer met hetzelfde verhaal, ze hebben geen seintje ontvangen en konden echt niets doen totdat ze dat seintje van Telfort ontvangen. Ik heb ze verteld dat het contract al succesvol verlengd was en dat ze met toestemming van Telfort contact met Telfort op konden nemen, maar dit wilden ze niet omdat dit niet de gang van zaken is en ze het seintje horen te krijgen, vervolgens werd de verbinding verbroken. Ik heb daarop weer naar Telfort gebeld, en het hele verhaal nog eens uitgelegd. Ik kreeg te horen dat GSMweb raar doet, omdat het toestel nu gewoon verzonden zou moeten worden, omdat Telfort alles hebben gedaan wat Telfort moeten doen. Op de vraag of Telfort nog een seintje wilde geven aan GSMweb.nl kreeg ik helaas nul op het request. Ik werd wederom naar GSMweb.nl verwezen, omdat zij het moeten regelen en zij mij het toestel moeten toezenden. Het is dus Telforts woord tegen het woord van GSMweb.nl. Ik weet niet wie ik moet geloven, dat maakt me eerlijk gezegd ook vrij weinig uit, ik wil gewoon mijn toestel. Ik heb Telfort een email gestuurd met het verhaal wat hierboven staat, met daarin de mededeling dat ik vandaag nog 1 maal contact met GSMweb.nl opneem, en dat ik dat hoop dat GSMweb het al dan niet met de hulp van Telfort in orde maakt, en dat ik anders Rabobank de opdracht geef de machtiging aan Telfort stop te zetten. Nu heb ik echter op meerdere sites gelezen dat dat misschien geen verstandige optie is, omdat ik dan een grote kans heb volgend jaar een deurwaarder met een fikse rekening op mijn stoep te hebben wegens contractbreuk. Mijn vraag is dus: Wat moet ik nu ondernemen? Als ik niets doe gebeurt er ook niets, want Telfort en GSMweb.nl blijven naar elkaar wijzen, en het enige wat ik kan doen is het stopzetten van de machtiging maar dat is jegens Telfort en zij hebben hun zaken in principe al afgehandeld, ze weigeren alleen me verder te helpen. Heeft iemand misschien enig idee wat ik moet/kan doen??