Op 26 oktober een toestel met abonnement besteld (note edge) , deze 3 dagen later (29 oktober) ruim op tijd, een annuleringsverzoek ingediend via email deze is ook ontvangen door GSWEB, op aanraden van GSMWEB.
Nu blijkt het opeens niet meer mogelijk, termijn van 14 dagen verstreken, terwijl het toestel binnen 3 dagen was geweigerd op aanraden van GSMWEB zelf. Daarmee zou het contract dan per direct geannuleerd zijn.
Helaas blijkt op 9 november door administratief achterstand bij GSMWEB zelf dat het abonnement niet meer geannuleerd kan worden en dat volgens mevrouw B. en M. van GSMWEB de collega mij verkeerd heeft geïnformeerd en dat een foutje maken menselijk is en je 2 jaar aan vast zit (dit zijn letterlijk hun woorden.)
Een meerdere manager of leidinggevenden aanspreken was ook niet mogelijk, oplossing ook niet mogelijk.
Hoe hiermee om te gaan?
Als contract (2 jaar) zoals afgesproken ook wordt geannulleerd, wij waren op tijd met annuleren en GSMWEB ligt de klant verkeerd in en lopen administratief achter, daardoor wordt hun probleem mijn probleem!