Ik heb 29 Maart een abbonnement bij gsmweb genomen met de Nokia N73. Nadat ik alle papieren had verstuurd kreeg ik de telefoon binnen.
Het vreemde was al dat de doos zelf niet verzegeld was (de doos zat wel in een dichte TNT-zak), nadat ik het toestel aan had gezet en bekeken had merkte ik op dat het opstarten een eeuwigheid duurde. De simkaart die ik erbij had gekregen via gsmweb kon niet worden geregistreerd?! Het nummer was bij KPN niet geactiveerd en kon ik dus niet gebruiken. Ookbij het selecteren van bepaalde menu-optiesverscheen er onderin een dikke horizontale balk. Ik besloot de telefoon even uit te zetten, het beeld begon aan en uit te gaan en bleef vervolgens uit.
Ik besloot het toestel dezelfde dag nog retour te sturen, omdat dit toestel gewoon al kapot was verstuurd naar me. Na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat het apparaat opgestuurd werd naar Dynafix. Oke, het zou 2 tot 4 weken duren voordat ik hem terug kon verwachten. (Had ik het toestel nou al een paar maanden dan is het logisch, maar ik kreeg het toestel al defect aangeleverd, heb ik dan geen recht op een nieuwe die ik dezelfde week nog kan ontvangen?)
Na 2,5 week kreeg ik het toestel weer binnen, zonder enig bericht van gsmweb. Na controleren was het exact hetzelfde toestel en waren de klachten nog hetzelfde!! geen verandering dus. Ik vind dit erg vreemd, en had meteen gemaild hierover, "het toestel moet dan weer geretourneerd worden, zodat we hem weer ter reparatie aan Dynafix kunnen sturen" - werd me verteld.. Weer retourkosten voor mij (de 2de keer dus dan).. en weer geen telefoon?!
Ik heb een klacht ingediend en dat zou naar de leidinggevende van gsmweb worden verstuurd.. hierop helaas nog geen reactie, moet ik het hierbij laten zitten en wachten totdat het toestel WEER gerepareerd wordt? - en wordt het dan wel goed gerepareerd of gaat Dynafix dan ook een schade, zoals "vocht" verzinnen. Ondanks dat ik het toestel nog nieteens 1 minuut in mijn bezit had.
Ook de simkaart is nog niet geactiveerd, wel moet ik volgens de medewerkster het abbonnementsgeld van deze maand al betalen.. Heb de simkaart nog nieteens kunnen gebruiken.
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen hoe ik hiermee verder moet.