BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

gsmcity.nl

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
25-01-2007
  •  
2 antwoorden
  •  

op 16december 2006, heb ik met internetwinkel gsmcity.nl een abbonement afgesloten. dit is een 2jarig abbonement bij de vodafone met gratis toestel.dit abbonement zou 25-01-2007 ingaan.

nu heb ik geen simkaart en geen toestel ontvangen. ik heb maandag 22-01-2007 contact gehad met gsmcity. ze zouden alles in orde maken. maar ik heb dus niks ontvangen, en kan niet meer in contact komen met gsmcity. niet telefonisch en ook niet via email.

vandaag heb ik contact met vodafone opgenomen, en het contract bij hun is bindend.maar ik kan geen gebruik maken van hun diensten,want ik heb geen simkaart. wat kan ik doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.