BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Groupon behandeld klanten schandelig

Bijdrage door gebruiker
25-07-2014
7 reacties
Ik heb 1,5 maand geleden via Grouopn leggings besteld en deze ook netjes ontvangen. ik gelijk enthousiast gaan passen en ondank sdat het one size fitts all zou zijn en ik maat 40 heb, kreeg ik ze niet eens over mijn enkel. Na 10 keer bellen en excuses want het systeem had plat gelegen etc. Kreeg ik gister uiteindelijk een mail met de retourgegevens en blijkt het een adres in Belgie te zijn en moet ik de 13 euro porto zelf betalen. Dit is de zeer korte versie van het verhaal. Ik ben er klaar mee.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.