Er is al vanaf 23 januari een storing bij Ziggo met interactieve televisie op mijn postcode.
Ik heb al een aantal keren gebeld en gemaild en ze hebben geen idee hoelang dit kan gaan duren.
Bij het laatste gesprek wat ik heb gevoerd zij de man aan de andere kant van de lijn dat het wel eens een paar maanden kan gaan duren i.v.m. het uploaden of iets dergelijks van de cisco ontvangers.
Ik begrijp hier echt helemaal niks van en vind het belachelijk dat ik telkens zelf moet bellen over de stand van zaken.
Bij kennissen heb ik geinformeerd, maar die hebben wel gewoon aansluiting op interactieve tv van Ziggo.
Ik heb een van de duurste abbonementen zodat ik uit meer films e.d. kan kiezen, maar ik kan nu dus helemaal niks. Ik heb al gedacht om over te stappen op een andere provider omdat ik echt mijn buik vol heb van die gasten daar, maar ik hoor eigenlijk over alle providers wel klachten dus wat is wijsheid.
Wie heeft hier ervaring mee en wat kan ik nu het beste doen ??
Alvast bedankt