Hallo,Iets minder dan een maand geleden heb ik bij Telfort een abonnement afgesloten voor €25,- euro met 200 + 100 belminuten.In de winkel is ons verteld dat het sms'en €0,22 per bericht kost, dus wij ervan uitgaande dat alles van die €25 afgaat (Zijn we gewend vanuit prepaid + abonnement van KPN en Orange) ben ik dus gewoon gaan sms'en etc.Nou komen we van de Telfort weg met het bericht dat sms'en
niet
van de bundel af gaat maar los op de factuur erbij komt.Hierbij voelen we ons toch wel bedrogen, omdat er ook ter sprake is gekomen dat er ook SMS-bundels zijn, maar, hebben we gezegd, dat is niet nodig want ik sms toch nooit veel dus als het van de bundel af gaat is dat niet erg, waarop niks gezegd is.Dus de mensen bij de Telfort shop zeiden dat we naar de klantenservice moesten bellen, omdat we dus in principe waren bedrogen (verkeerd voorgelicht).Misschien kon het abonnement worden verminderd zodat ik in plaats daarvan een sms bundel zou kunnen kopen. Dus wij gebeld, krijgen we iemand aan de lijn. Alles haarfijn uitgelegd, komt mevrouw er mee dat ze ons asociaal vindt en dat we haar niet uit laten praten, terwijl een klantenservice begripvol moet zijn en juist naar de klant zou moeten luisteren! Dus daar hoefden we het ook niet meer te proberen, waarop de dame zei dat wij naar de Telfort Shop moesten gaan, dus uiteindelijk worden we van het kastje naar de muur gestuurd. We zijn nog niet naar de Telfort Shop gegaan omdat de verkoper ons toch geen gelijk geeft.Heeft iemand tips wat ik hiertegen kan doen, of ervaring met hetzelfde? Graag hoor ik wat.