tot juni 2005 maakte ik gebruik van gratis Freeler (hoezo contract)via Kpn analoge telefoon,sinds juli 2205kabel bij UPC.In de tussentijd bericht dat Freeler overgenomen werd door Het Net met nieuwe inlogcode enz., niet gereageerd/geactiveerd,niet om gevraagd.Word er sinds maart 2006 ineens automatisch 1.95 p/m van mijn giro getrokken(nooit toestemming voor gegeven)waar ik te laat achter kwam ivm. vakantie om terug te storten wat ik sinds dan doe ook rode intrekkingmachtigingskaart gestuurd,(wat niet helpt) nu blokkade erop gezet. Na vele e-mails met het net dat ik nooit klant ben geworden,nooit getekend heb voor iets,geen rekeningen heb ontvangen blijven ze van mening dat mijn contract ? tot dec. 2006 loopt. Gedreigd met politie aangifte van diefstal als ze nog geldvan mijn giro halen, kassa,radar en consumentenbond maakt geen indruk.Hoe kom ik hier vanaf????? bedankt alvast