Laat Kassa ALSJEBLIEFT op TV aandacht besteden aan de schandelijke manier waarop Wanadoo haar Family-abonnees misleid heeft. In december nog roepen 'onbeperkt gratis bellen' en, wanneerer voldoende mensen ingetuind zijn, plotseling 0,04 euro kosten per gesprek gaan rekenen. Volgens mij zijn ook de abonnementkosten verhoogd, maar daar is de Wanadoo website zeer onduidelijk over.Ik voel mij ronduit belazerd door Wanadoo en roep iedereen die overweegt een abonnement af te sluiten op naar een andere provider te gaan. (By the way, de telefoon geeft veel storingen en die 20 Mb internetsnelheid is ook een fabeltje).