Ik kwam langs een website waar mobieltjes en andere elektronica erg goedkoop werd verkocht terwijl de producten wel nieuw waren. Ookwerden de producten met garantie geleverd. De reden hiervoor was dat het bedrijf failliete winkels leegkocht. De website ziet er erg netjes uit en er staat zelfs een link op: report abuse.
Het probleem is dat de bedoeling is om met credit card te betalen of vooruit op de rekening. Normaal gesproken zou ik dit niet snel doen, maar dit bedrijf ziet er legitiem uit. de website is http://www.buitenmanveilingen.nl
kent één van jullie dit bedrijf en wat vinden jullie ervan? kopen of niet?