Mijn dochter heeft op 13 december j.l. lege dvd's besteld voor mijn verjaardag op 21 december. Ze heeft betaald en heeft een bevestiging hiervan ontvangen. De bestelling zal geleverd worden. Alles wat er verder komt is geen dvd's.
Herhaaldelijk gemaild en getelefoneerd maar de bestelling ligt bij DHL. DHL gebeld en daar hebben ze niets ontvangen.
Haar geld krijgt ze ook niet gestorneerd aangezien ze dit bedrag zelf heeft overgemaakt.
Het bedrijf waar ze het heeft besteld is : Voordelig dvds.nl en het bedrag is Euro 26,98.
Wat kan ze nu nog ondernemen en zijn er meer gedupeerden van dit bedrijf?