Ik heb een vraag over het installeren van NIS 2008.
Ik gebruik al een aantal jaar Norton Internet Security. Ieder jaar kocht ik een nieuwe upgrade welke ik gewoon over de oude heen installeerde (dus zonder de vorigeeerst te verwijderen). Tot nogtoe heb ik ook nooit problemenmet NIS gehad. Nu heb ikdevolledige pack NIS 2008 (dus geen upgrade) gekocht en hoorde ik dat je eerst de oude versie moet verwijderen.Is het echt nodig om 2007 eerst te verwijderen, zo ja, waarom?
Alvast bedankt voor de reacties.