Ik heb mij bezig gehouden met een probleem aangaande het starten van girotel zakelijk 5.0 op de PC van een klein kantoor.De mededeling Girotel kan de database niet openen verschijnt en dan sluit het programma weer.Het probleem is ontstaan nadat de PC niet meer wilde starten en het bestandssysteem hersteld moest worden.Daarna bleek het windows xp register defect. Ik heb de vijf register bestanden vervangen met backups uit de systeemherstelmap.Alles op de PC draaide toen weer normaal, behalve dus Girotel zakelijk versie 5.0. Op advies van de Postbank is het programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik Microsoft.net Framework 1.1 verwijderd en opnieuw met Girotel zakelijk geïnstalleerd. Alles zonder resultaat. Het programma wil niet starten omdat het "de database niet kan openen"Het programma maakt gebruik van een inbelverbinding via RVSCOM en ISDN.Heeft iemand enig idee wat de oorzaak precies zou kunnen zijn en hoe het probleem te verhelpen is?Bij voorbaat dank,GSM