BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Gigantisch hoge factuur Casema

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-02-2007
  •  
4 antwoorden
  •  

Geacht team,

Vandaag heb ik een nota ontvangen van Casema,waar ik o.a internet, digitale tv entelefonie van heb.

Hierin staat dat ik per direct € 1003,92 moet overmaken,doe ik dit niet dan zou ik worden afgesloten van alle diensten.

De reden is dat er blijkbaar nooit geld van mijn rekening is afgeschreven van diverse maanden ergens vanaf april 2006 t/m febr 2007. In de brief staat dan ook dat er geen betalingsregeling meerte treffen is.

Na een telefoontje van mij met Casema krijg ik nu 2 weken de tijd om de rekening te voldoen en is het verder mijn eigen schuld dikke bult om zo maar te zeggen dan.

Mijn vraag is dan ook als volgt:

Mag Casema dit zo maar doen op deze manier?

Immers normaal gesproken zou je al 1 a 2 aanmaningen krijgen voor bijvoorbeeld 1 maandperiodemaar in mijn geval heb ik niks ontvangen.

Zijn er wellicht meerdere mensen met dit probleem en zoja wat kan ik er verder nog aan veranderen?

Alvast vriendelijk dank voor uw antwoord(en)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.