Ik heb een totaalpakket van Ziggo,waarin ook bellen is opgenomen.Het is me de laatste maanden opgevallen,dat de gesprekskosten per minuut duurder waren geworden.Bij nader onderzoek van mijn gespecificeerde telefoonrekening van 2011 kwam ik tot de ontdekking,dat tot de afrekening van oktober 2011 de gesprekskosten per minuut omstreeks 3 cent waren,maar vanaf de maand oktober 2011 opeens 8 cent.Dit is ronduit schandalig! Bijna 3 maal zo duur! Bij andere aanbieders,zoals b.v. KPN zijn eveneens de gesprekskosten verhoogd.Kan dat zomaar?Hebben ze afspraken met elkaar hierover gemaakt?Of krijgen we het gratis onderling bellen bij in mijn geval Ziggo op die manier in rekening gebracht?