na het opnieuw instaleren van XP heb ik problemen met pinnacle 9.4.het probleem is het volgende:Als ik bij een film geluid wil toevoegen gaat dat goed met deaudiobestanden van pinnacle ook met het toevoegen van tracks van een cd geen probleem,maar nu komt het als ik in de map audiobestanden naar mijn map met mp3s ga dan komen wel mijn mp3s in beeld maar geen geluid alleen een geruis.ben ik soms iets vergeten te instaleren?? o ja dit probleem heb ik ook met magix foto's op cd en dvd.