Hallo,ik heb op mijn laptop xp geinstalleerd,maar ik krijg geen geluid meer,ik heb de driver geinstalleerd en het luidsprekertje staat gewoon rechtsonder maar er komt geen geluid en ook iet met de koptelefoon.
Voorheen stond er ook xp op maar wilde een andere,ik heb verschillende drivers geprobeerd maar zonder succes.
Wat moet ik doen????