hoi,
als ik een geluid ( wave of midi ) wil toepassen bij mijn email krijg ik de foutmelding,
Microsoft office word, dit object is gemaakt in HTMLinlineSoundCTL. deze toepassing is niet beschikbaar voor het openen van dit object. ?? controleer of de toepassing juist is geïnstalleerd en dat de toepassing niet is verwijderd of verplaatst of dat de naam is gewijzigd. OK
....P.s.ik heb de computer wélverplaatst, en me laminaateronder een nieuwe waslaag gegeven !! mag toch wel he ?? !! :-)
was loos mensen ??? ik heb er vaak een midi of wave geluidje bij, maar helaas mag het schijnbaar niet meer..op de website staat wel de handleiding van hoe te gebruiken , dus hij is niet net zoals MARQUEE op stop gezet...dus pijnig Uw hersens, kraak uw IQ, als ik me geluid maar terug krijg
ik heb het hier niet over de standaard piepies en belletjes en trintringetjes van windows meldingen,... DUS SPECIFIEK
OFFICE 2003......OUTLOOK EN WORD DOEN HET NIET ( HEBBEN HET WÉL GEDAAN ) IK DRAAI XP PROF. OFFICE 2003 EN UPDATE HET HELE ZURE ZOOITJE WATXP MAAR AANBIEDT, FOUT OF NIET ????? ow de office is een niet legale ..de kleine lettertjes he, maar desondanks heeft ie het ALTIJD gedaan....vr.gr. han v Mourick...dus hoop dat ge gaat zoeken en uwer hersens kraken, zodat het geluid in mijn computer opwaait....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii