Hoi, ik heb een Medion beeldscherm met ingebouwde luidsprekers. Nu kan ik er geen geluid uit krijgen. De handleiding vind ik ook nogal onduidelijk omdat er in het instelscherm gevraagd wordt; Zonder geluid aan of uitzetten.
Welke optie moet je dan gebruiken?