Lotte van Webcare schreef een leuk verhaaltje. Ik heb een HiPrepay nummer sinds 1998. Ook ik heb geen SMS bericht ontvangen over de veranderde geldigheid regels in 2010. De telefoon staat dag en nacht aan! De afgelopen maanden werkten *101# en *106# niet. 1244 weer wel maar alle nummers zonder vermelding van geldigheidsduur. Uiteindelijk heb ik mijn Sim kaart in een andere telefoon gedaan. Daar werd toen wel het beltegoed weergegeven. Daarna de kaart terug in de oude telefoon en voilà: nu geeft hij ook daar weer het beltegoed aan. Echter de duur van de geldigheid valt al maanden nergens meer te achterhalen. Ook hoor ik (nog) geen waarschuwingsbericht hoeveel dagen mijn beltegoed nog geldig is wanneer ik met een telefoongesprek begin. De laatste opwaardeerdatum was 3 november 2009. Ik durf hier niet op te vertrouwen gezien het feit dat ik blijkbaar niet alle informatie ontvang óf dat die niet klopt.
Mijn nummer wordt niet meer herkend voor Mijn Hi registratie. Letterlijk: ‘Dit is geen Hi nummer’. Afgelopen jaar kon ik plotsklaps niet meer bellen vanuit het noorden en het zuiden van de UK. Nu lukt dat wel weer (af en toe en niet altijd) maar dan alleen vanuit het zuiden! Alles bij elkaar is ‘Hi Prepay’ voor mij verworden tot: “een beetje telefoon!” Weet iemand nog een andere oplossing om de geldigheidsduur te controleren?
Uit de Algemene Voorwaarden:
Algemene Voorwaarden:
3:4 Geldigheid van PrePay Tegoed
1 PrePay Tegoed kent een beperkte geldigheidsduur, waarna het vervalt. De
voorwaarden voor de geldigheid van PrePay Tegoed worden door Hi bekend
gemaakt en kunnen verschillen per Aanbiedingsvorm, Dienst of PrePay Tegoed.
2 Hi biedt Contractant de mogelijkheid de resterende periode van geldigheid van
een PrePay Tegoed op te vragen.
3 De voorwaarden en termijnen voor de geldigheid van PrePay Tegoed kunnen
door Hi worden gewijzigd. Een dergelijke wijziging zal tenminste vier weken
voor de ingang daarvan worden bekendgemaakt.