Hallo,
In november 2013 hebben wij voor onze oudste zoon een tablet gekocht. In januari liep de tablet voor het eerst vast. Deze moest worden opgestuurd en gerepareerd. Goede service en na 3 weken hadden wij de tablet gerepareerd terug. Binnen 4 weken gebeurde weer precies hetzelfde. Ook deze keer werd de tablet keurig opgehaald en gerepareerd en thuis bezorgd. Nu is de tablet weer vastgelopen en deze zal weer moeten worden opgestuurd ed. Steeds is er iets met het moederbord waardoor deze moet worden gerepareerd of vervangen.
Mijn zoontje is steeds alles kwijt wat er op zijn tablet staat (backup maken is niet mogelijk), gepaard met veel verdriet. De 2 andere tablets van het zelfde type en merk van zijn jongere broertje en zusje werken nog steeds goed, dus er lijkt echt iets mis te zijn met zijn tablet.
Vorige keer vroeg ik aan de medewerker of ik een nieuwe kan krijgen, maar er kon enkel steeds gerepareerd worden.
Mijn vraag is dus of ik recht heb op een nieuwe tablet of geld terug nadat deze al voor de 3e keer kapot is.
Met vriendelijke groet,
Selma