Op 22-8-2011 heb ik bij Vodafone een prepaid Blackberry 9300 Curve besteld. Op de site stond niet dat hij niet leverbaar was. Nadat ik beaald had, kreeg ik direkt een sms, dat het toestel niet leverbaar was.Na diverse telefoontjes (45 minuten in de wacht) en emails gestuurd te hebben is het enige antwoord, dat ze de mail niet binnen 5 dagen kunnen afhandelen. Inmiddels getracht de order te annuleren met het verzoek geld terug te krijgen, maar dat duurt 4-6 weken!!
Ook heb ik geen bevestigingsmail ontvangen van de annulering. Wat kan ik nog doen?