BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Gekocht zonder garantie en nu ellende

Bijdrage door gebruiker
07-07-2007
5 reacties

Ik heb 4 weken geleden een Peugeot 306 gekocht bij een garage voor 3450euro en zonder garantie. De eerste week al begonnen de probleempjes. Een kapotte stoel, lekkende retourslang voor de benzine etc. Nu na ongeveer 1500 km te hebben gereden blijkt de koppakking eruit te liggen. De garage weigert eea te repareren omdat ik zonder garantie heb gekocht en verwacht dat ik mee betaald aan de reparatie. Ook zegt de garage dat ik hem zelf eruit heb gereden. Mijn gevoel zegt iets anders maar ja....

Ik vraag me af of dit wel eerlijk is. Zover ik weet is het binnen de wetgeving zo dat als er zulke problemen binnen bepaalde tijd na aankoop zich voor doen dat dan de garage nog aansprakelijk is. Weet iemand hoe dit zit en of ik iets kan doen hier tegen?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)