BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

gekloot met newsserver van speedlinq

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-04-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

ik heb sinds januari de extra dienst van speedlinq om via de news server te werken. zij bieden een snelheid aan van 1mb/s voor een berdag van €4,95 nu kunnen zij die snelheid van die sever niet leveren deze is namelijk 30kb/sen wil ik het contract wat ik bij hun heb afgesloten stop zetten. nu heb ik natuurlijk eerst bij hun een 4tal klachten ingeleverd via hun site met het klachten formulier en heb daar pas 1 keer antwoord op gehad, dat wil zeggen toen ik op mijn werk zat belden zij met mijn vrouw (de wizkid) natuurlijk, ook heb ik zelf nog gebeld met speedlinq maar als je snel van je geld af wil moet je naar hun gaan bellen als abonee vind ik dit ook een beetje schandalig €0,70 per minuut, voordat je aan de beurt bent ben je 20 minuten verder.daarna heb ik een formulier ingevuld om het contract te beeindigen met de mededeling dat zij in gebreken blijven, daar krijg ik het antwoord op datmijn contracttot februari 2007 door loopt.

mag dit?

wat moet ik nog meer doen om dit stop te zetten? het bedrag voor die dienst zit namelijk verwerkt in het total bedrag van speedlinq voor de rest vind ik speedlinq wel goed alleen de service van de klachten behandeling vind ik waardeloos.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.