BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Gek van telefonische verkooppraatjes?????????????

Bijdrage door gebruiker
29-09-2008
23 reacties

Vandaag voor het eerst Kassa Magazine gekregen omdat ik geinteresseerd was in matrassen.Het eerste wat mij opviel was een titel:

IK WORD GEK VAN TELEFONISCHE VERKOOPPRAATJES.

Als je dan het bijbehorende verhaal leest, dan gaat het over een meneer die spijt heeft van een telefonische aankoop en een aantal prima adviezen krijgt om er weer van af te komen.

Niemand zegt iets over gek worden van de praatjes, dus waarom dan die bezopen titel????

Ik zal het u uitleggen. Dat komt omdat onze huidige generatie mensen zo'n onvoorstelbaar kort lontje hebben. Bij het minste en geringste wat ze niet aanstaat krijg je ofwel een klap (als je geluk hebt) en heb je pech dan heb je een mes tussen je ribben. De kranten staan er vol van. Vraag een 27-jarige man zijn sigaret uit te doen omdat er niet gerookt mag worden en je loopt kans voor je leven lang ongelukkig zijn. Tegenwoordig is dat meer regel dan uitzondering.Kassa scoort dus met zo'n titel. Het wordt gevreten.Nu naar gek worden van telefonische verkooppraatjes.Persoonlijk word ik hooguit 2 x per maand gebeld en de dialoog is dan als volgt:Ik ben van hupperdepup en mag ik u iets vertellen over groene stroom?Nee, dank u wel, ik ben niet geinteresseerd.Mag ik vragen waarom?Het spijt me, ik ben gewoon niet geinteresseerd.Dan gaat het over, ik wens u verder een fijne dag.Dank u wel en ik wens u goede zaken.Nooit, nooit heb ik een onvertogen woord gehoord.Mijn vraag: ben ik dan de enige of heb ik gewoon een LANG lontje die iedereen zijn boterham gunt?????Kees - 70 jaar.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.