BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Geheugen gekocht maar defect winkel reageert niet wat nu??

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
30-08-2006
  •  
16 antwoorden
  •  

Hallo,

ik hebal geruime tijd geledenvia supermemory.nl geheugen gekocht. Omdat ik op vakantie was heb ik dit geheugen pas 8 of 9 dagen na binnenkomst kunnen testen.

Het geheugen bleek niet te werken en ik heb na een aantal dagen contact op genomen per email met supermemory.

Tot op de dag van vandaag heb ik geen ENKELE reactie terug gekregen! Ik heb nu maar eens (bijna 4 weken later) toch maar de telefoon gepakt en gebeld...

Ook hier wordt NIET op gereageerd!

Wat moet ik hier nu mee? ik wil gewoon werkend geheugen hebben! Het bedrijf is aangelosten bij de KVK enzo maar hoe kan ik iets tegen dit bedrijf doen in mijn voordeel?? Krijg ik ooit nog nieuw geheugen te zien? ofmijn geld terug misschien? Wat moet en kan ik doen??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.