BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

gehandeld volgens handleiding

Bijdrage door gebruiker
16-05-2014
16 reacties
Ik heb een Nokia lumia 520 kado gekregen van mijn zoon,ik wilde een ander simkaartje erin doen,en deed dat precies volgens de handleiding, knap zei het glas ,barst erin, en het touchscreen deed het gelijk niet meer,het toestel was net 1 maand oud ,terug naar BCC gegaan (is die gekocht) zei de verkoper, ja het staat er precies, is die opgestuurd naar BCC care-centrum, na meer als een maand kreeg ik bericht dat het glas niet onder de garantie valt ,en dat ik het zelf gedaan heb , kosten € 61,52 door vallen/stoten/klemmen , en als ik m niet laat maken moet ik € 34,00 onderzoekkosten betalen ,en doe ik dat niet krijg ik m niet meer terug ,het toestel heeft € 120,00 gekost was 1 maand oud ,ik heb m nog niet terug, is al vanaf 5 april j.l in behandeling bij BCC , nu wil mijn zoon zijn geld terug, ik ook ,want het is geen manier van BCC ,zou dat kunnen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.