Vandaag kreeg ik een envelop uit Frankrijk met daarin een antwoordenvelop naar een adres in Spanje en een formulier dat de nodige vragen oproept. Wat is het geval? Het formulier heeft een prachtige kop namelijk "WorldWideWeb Register" en het vermeld een domeinnaam. In mijn geval gaat het om een domeinnaam die ik inmiddels al ruim 3 jaar geleden heb laten vrijgeven omdat ik geen activiteiten meer ontplooide. Kortom, de domeinnaam is vrij. Het formulier ziet er op het eerste oog betrouwbaar uit totdat je verder eens goed leest. Wat blijkt namelijk het geval, als je tekent dan moet je gedurende 3 jaar 877 euro per jaar betalen voor opname in een natuurlijk volstrekt nutteloze en waarschijnlijk niet bestaande webgids.Men is zo slim een ontbindingsclausule op te nemen maar aan de voorwaarde ervan kunt u alleen voldoen als u binnen 1 week na ondertekening bezwaar maakt. Geloof mij, dat lukt u nooit.Hoe men aan mijn adres is gekomen, is mij een raadsel maar mensen TRAP HIER NIET IN!