BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

geen vlekkeloze overgang van adsl provider

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-02-2007
  •  
2 antwoorden
  •  

Heb mijn internetplusbellen opgezegd bij planet (KPN), heb m'n al aangemeld bij een andere adsl provider en aangegeven wat de datum (10-3) is wanneer het contract stopt. Dus het signaal erop kan. Zij krijgen eerst te horen dat mijn telefoonnummer niet te bestaan en later dat KPN niet per 10-3 de lijn vrijgeeft maar per 20-3. Volgens hen heeft dit te maken dat het signaal tijd nodig heeft om volledig weg te zijn. Flauwekul, ze kunnen het signaal wel met een dag erop zetten, de afhalen duurt zolang. Wie weet voor mij een oplossing zodat ik niet 10 dagen zonder telefoon en internet ben.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.