BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen verbinding tijdens delen van de dag

Bijdrage door gebruiker
12-03-2005
9 reacties

Sinds begin dit jaar kunnen wij soms geen contact maken met ADSL. We hebben de volgende testen uitgevoerd (zonder resultaat):

Splitter verwijderd

software opnieuw geinstalleerd

Andere PC

Opvallend is dat vaak tijdens tijdstippen dat je verwacht dat het druk is op internet, geen contact kunt krijgen met ADSL (b.v 's avonds en in het weekend). Op momenten dat we geen contact kunnen krijgen met ADSL brandt het lampje op het modemmet de tekst ADSLniet. Hetmodem 'herkent' dan blijkbaarADSL niet. Voor ons zijn er nog 2 mogelijkheden: het modem heeft kuren (Eircsson HM121dp) of er zijn problemen bij de provider (HetNet, KPN).

Diverse pogingen om support van HetNet te krijgen, leiden overigens tot niets. Er komen geen of niet ter zake doende antwoorden.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.