ik heb op05-10-2008 geprobeerd een telefoon te bestellen bij de phonehouse,door een tikfout van mij mocht de koerier deze telefoon niet afleveren en werd de bestelling automatisch door de phonehouse geannuleerd.zover niks aan de hand dacht ik.plotseling worden er toch abbonementskosten afgeschreven en laat ik deze onmiddelijk stoneren.kontakt gezocht met de phonehouse en t-mobile (provider) werd me verzekerd dat alles goed komt maar dat het wel een maand kon duren ondertussen wel even betalen om deurwaarders en BKR registratie voorkomen.maar na 4 maanden en veel getelefoneer lijkt er geen eind aan te komen.Phonehouse doet me nu en aanbod van 225 euro om zo er van af te komen,maar nu blijkt het ook niet om een 1 jarig abbo te gaan maar een 2 jarige.En nu heb ik er dus helemaal genoeg van en zet ik alle betalingen stop en laat de laatste stoneren maar nu.........ik heb verder niks ondertekend en niks ontvangen.dus ik denk dat ze me niks kunnen maken en de deurwaarder maar laat komen,kan ik eventueel gemaakte kosten hierna declareren.wie heeft er tips?
dit is maar een beknopte samenvatting van al het heen en weer gebel en de mailwisseling tussen mij t-mobile en De phonehouse en alle loze beloftes
GR lammie