Hallo, Ik heb ruim van te voren onze verhuizing doorgegeven, bevestiging ontvangen per 28 januari zou het regelt zijn..........NIET DUS. Aangezien we iets eerder in de woning zaten dan verwacht heb ik de telefoon netjes doorgeschakeld naar mijn mobiel voor de overbruggende periode. DIt omdat wij een bedrijfje aan huis hebben en ik moet bereikbaar zijn voor mijn klanten en leveranciers. Maandag 28 januari....Het is erg rustig op de lijn. Ik krijg geen telefoontjes (enigste voordeel, het is lekker rustig) Dus vaste telefoon geprobeerd....lijn dood. Geen kiestoon te horen. Dus geprobeerd mezelf te bellen, telefoon gaat netjes over, maar mijn mobiel blijft stil. Raar geen kiestoon, doorschakeling ligt er uit. Dus tele2 gebeld. Het moest in orde zijn voor 20.00 uur. Dinsdag weer geprobeerd. Weer geen kiestoon. Weer gebeld. Lijnen getest. Alles was goed. Ja het zal.....waarom heb ik geen telefoon? Nou het probleem werd door gegeven aan KPN. Tot op heden niets gehoord. (ook geen telefoon dus) Gistermiddag weer gebeld: Sorry mevrouw het ligt nu bij KPN wij kunnen niets doen. GRRRRRR Hoelang gaat dit duren? En ik krijg straks wel mijn verhuiskosten op de rekening zeker? En wie betaald mij al die extra kosten voor de telefoontjes vanaf mobiel. EN naar hun helpdesk? Ik heb me netjes aan de regels gehouden. Maar waarom doet tele2 dit niet (of KPN, maar daar heb ik niets mee te maken, ik heb een abo bij tele2. Kpn hoef je ook niet bellen, daar ben ik geen klant meer) Wie o wie kan mij helpen? Of raad geven, of een indicatie Wie heeft dit ook mee gemaakt en hoelang ging dit duren. En hoe zit het met de kosten voor de verhuizing ed? Deze
zou ik moeten betalen (dat snap ik) maar door HUN heb ik al een week geen telefoon en ben ik dus genoodzaakt mobiel te
bellen. En mijn klanten ed kunnen mij ook niet bereiken.
gr diana