BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Geen stroom na werkzaamheden Glaspoort

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
10-05-2025
  •  
94 keer bekeken
  •  
10 antwoorden
  •  

Op di 29 april kwam een monteur van Glaspoort om de glasvezel aansluiting in huis aan te leggen.

Hij is gaan boren zonder enige meting oid. Na een paar minuten viel de stroom uit en kreeg ik de vraag of dat vaker gebeurde. Nee. Meneer ging zogenaamd op onderzoek uit en hield vol niks geraakt te hebben. Toen ik opperde om Liander te bellen was hij niet zo happig. Belt u maar... Ik heb dus gebeld en deze monteur heeft zich uit de voeten gemaakt. We hebben 9 uren zonder stroom gezeten, de werkzaamheden hebben tot 2.30 geduurd. Onze tuin is een chaos. Liander adviseerde om het niet met de monteur op te nemen(hij had zijn gegevens achter gelaten) maar met Glaspoort. Ze gaven ook aan veel werk te hebben door deze monteurs..

Nu kreeg ik gister een mail dat ze afzien van alle aansprakelijkheid. Dat de kabel oud was en door de trilling van de boor kapot is gegaan.. Liander melde dat er door toedoen van buitenaf de kabel kapot is geraakt.

Hoe pak ik dit aan. Onze tuin moet opnieuw, wij willen schadeloos worden gesteld hiervoor.

Alvast bedankt.

Afbeelding bij de vraag Geen stroom na werkzaamheden Glaspoort
Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.