Beste Kassa forum,
Ik heb laatst bij een Nederlandse webshop genaamd: backup-world.net, een WiiKey Fusion bestelt.
Op hun website staat dat het product voorradig is, maar ik kreeg direct na mijn bestelling een mail dat het product niet voorradig was, dus "back-ordered" was.
Op de site staat nog steeds dat hij voorradig is, maar goed.
Ik heb ze eerst ge-e-maild over hoe het nou zat, en hoelang het zou gaan duren als ze weer bestelt moeten worden.
Een paar dagen later heb ik ze een sms gestuurd.
Toen heb ik ze maar gebeld een paar dagen daarna. Maar de telefoon lijkt uitgeschakeld te zijn.
Ik kan dus geen contact met ze opnemen, en ik krijg ook geen mails meer naast dat de betaling is bevestigd en mijn ordernummer.
Een vriend van mij rade mij aan dit te bespreken op het Kassa forum. Dus zo doende post ik dit hier.
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Met vriendelijke groet,
Arnold