Hoi,
Ik heb weer een vraagje. Ik zit werkelijk met de handen in het haar door KPN. Het volgende is weer aan de hand:
Ik heb eerder geschreven dat ik geen verbinding had vanaf 19 november. Na meerdere telefoontjes van mij aan KPN hadden ze eindelijk de oorzaak achterhaald: de Experia Box (van amper twee maanden oud!!!) was kapot.
Ze wilden een monteur naar me toesturen. Aangezien deze alleen op werkdagen overdag kan komen, en ik absoluut geen vrij ga nemen voor KPN kwamen we tot de oplossing dat zij me de nieuwe box opstuurden.
Goed zo gezegd zo gedaan, 5 werkdagen later kon ik mijn box ophalen bij het postkantoor.
Ik die avond meteen aansluiten natuurlijk. Alle stappen in het boekje gevolgd...er moesten drie lampjes gaan branden. Okee so far so good, alleen bij mij brandden er drie verkeerde lampjes!!
Nog eens alles uitgetrokken en opnieuw gedaan...weer verkeerde lampjes.
Toen maar weer eens de storingsdienst gebeld 08000407. Dit was afgelopen vrijdag avond.
Na 45 minuten krijg ik een vriendelijke mevrouw aan de teleofon waaraan ik mijn beklag weer doe. Langzamerhand sta ik op ontploffen en natuurlijk begrijpt deze mevrouw Kooijstra dat.
Ze gaat me binnen 24 uur laten terugbellen door de technische dienst..beloofd mevrouw zegt ze!!!
Zaterdag hele dag gewacht, niks daar. Om 21.20 uur heb ik zelf maar weer gebeld. Om 22.12 krijg ik iemand aan de lijn!!! Ja mevrouw ik ga even kijken of de technische dienst nu bereikbaar is..even later komt ie terug NEE SORRY MEVROUW DIE ZIJN NAAR HUIS, HET IS 22.00 UUR GEWEEST! Terwijl ik allang aan de telefoon zat..!!
Zondag wordt ik teruggebeld wordt me WEER plechtig beloofd.
U raadt het al...niets meer gehoord.
Ik vind dit nu dan ook echt niet meer door de beugel kunnen en ik hoop dat er iemand advies voor me heeft in wat ik in deze kan doen cq. inzake het nemen van stappen tegen kpn cq. mijn abonnement opzeggen..Ik wacht op de gouden tip want ik kan hun bloed nu wel drinken zo kwaad ben ik!!!
groetjes