BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

geen reactie van fa PhoneMe.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
02-05-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

'K BEN EEN TIJDJE GELEDEN TERECHT GEKOMEN BIJ EEN FA PHONEME, DIE MIJ EEN SIM-KAART VERSCHAFTE + EEN SMS-PROCEDURE WAARDOOR IK MIJN BELTEGOED KON OPWAARDEREN. HET GING RUIM EEN JAAR LANG- REDELIJKTOTDAT IN FEBRUARI JL DE OPWAARDEER-CODE NIET WERD GEACCEPTEERD DOOR "1244". 'U HEEFT EEN ONGELDIGE CODE INGEVOERD' WERD MIJ TELKENS GEMELD. WEL WERD EEN BEDRAG VAN M'N GIROREK. AFGESCHREVEN (30 EURO).OM UIT-LEG TE KRIJGEN EN/OF DE ZAAK RECHT TE ZETTEN, IS ONMOGELIJK, WANT HUN TEL. HELPDESK VERTELT ME 24 UUR PER DAG/7 DAGEN PER WEEK DAT ZE ALLEEN OP WERKDAGEN TUSSEN 9 EN 7 UUR ZIJN TE BEREIKEN. HUN EMAIL ANTWOORD STANDAARD DAT ZE BINNEN 3 WERKDAGEN ANTWOORDEN. EN DE BRIEVEN DIE IK STUUR KOMEN ALLEMAAL TERUG MET "ADRES ONBEKEND". IK BEN EEN OUWE "LEEK" VAN 60 JAAR EN WEET NIET HOE IK VERDER HIER MEE MOET OMGAAN.KAN IEMAND MIJ MISSCHIEN METEEN ADVIESJE IN DE GOEDE RICHTING HELPEN. IK ZOU HEEL DANKBAAR ZIJN.

HERMANUS.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.