BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen ontvangst TV traag internet Tele2

Bijdrage door gebruiker
17-01-2012
2 reacties
Sinds 2,5 jaar ben ik al klant bij Tele2, 13 oktober ben ik overgestapt naar het totaal pakket van Tele2 (internet, bellen, TV). Sinds 03 januari heb ik geen ontvangst meer op mijn tv. Na contact met de helpdesk is er een monteur langs geweest 05 januari deze kon echter niks vinden en keerde onverrichte zaken naar huis. Vervolgens is er 11 januari weer een monteur langs geweest, deze kon ook niks vinden. Sindsdien heb ik niks meer vernomen van Tele2, zelf diverse malen gebeld waarbij er constant word beloofd dat ik door "een andere afdeling" teruggebeld zal worden en dat mijn klacht de hoogste prioriteit heeft. Zelfs enkele keren zeer onbeleefd te woord gestaan. Inmiddels heb ik de automatische incasso geblokkeerd en de laatste twee betalingstermijnen via een stornering terug laten boeken. Let wel! inmiddels heb ik twee weken geen tv gehad (inmiddels digitenne aangeschaft 17-01 binnengekomen). In de algemene voorwaarden van Tele2 heb ik gelezen dat je dit soort problemen kunt voorleggen aan de geschillencommissie (www.geschillencommissie.nl), heeft iemand hier ervaring mee? Na hoeveel weken kun je Tele2 in gebreke stellen? Persoonlijk vind ik 2 weken al erg lang. Of kun je beter via je rechtsbijstandverzekering hulp inschakelen en het aan hen overlaten? Ik ben het echt helemaal beu om constant met een kluitje het riet in te worden gestuurd (ja we bellen u terug enzo.) en wil eigenlijk helemaal van mijn contract af met Tele2
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.