Ik heb sinds okt. 2009 een T-mobile laptop business abonnement, wat in eerste instantie erg goed beviel. Na een aantal maanden viel het op dat er af en toe geen verbinding mogelijk was met het internet, terwijl het aanbod juist 'onbeperkt internet tegen een vaste prijs' is. Toen dit steeds vaker en langduriger werd, besloot ik contact op te nemen met T-mobile. Ik kreeg een mail retour waarin ik allerlei vragen moest beantwoorden. Tevens moest ik de snelheden nakijken op ‘speedtest’ (download-, uploadsnelheid en ping-tijd). Dit kwam op mij nogal vreemd over aangezien ik duidelijk had gemeld dat het probleem is, dát er geen verbinding is, en ik dus niet op de betreffende site kan komen. Uiteindelijk heb ik er toch behoorlijk wat tijd in gestoken deze snelheden te noteren.. Wachten op een paar bytes en snel de speedtest doen! Hieronder een aantal van de testresultaten:
Download 0.97 Mb/s, Upload 0,58 Mb/s en ping 107 ms
Download 0,59 Mb/s, Upload 0,07 Mb/s en ping 92 ms
Download 0,41 Mb/s, Upload 0,05 Mb/s en ping 98 ms.
Download 0,44 Mb/s, Upload 0,06 Mb/s en ping 144 ms
enz, gevolgd door een aantal dagen helemaal geen mogelijkheid op het internet te komen.
Vervolgens gaat het een aantal dagen weer goed.
Ik internet altijd op precies dezelfde plek in huis.
Mijn eerste uitgebreide melding van dit probleem heb ik 3 weken geleden gedaan, maar helaas heb ik tot op heden geen serieuze reactie mogen ontvangen. Ik wil graag weten wat de oorzaak van dit probleem is, en wat ik in de toekomst kan verwachten van de verbinding, aangezien ik deze computer wil gebruiken om op te werken.
Zijn er mensen die mij met deze vragen kunnen helpen?
Dank vast,
Groet,
Marieke