BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen mobiel internet abo wel rekening

Bijdrage door gebruiker
29-01-2012
29 reacties
Ik heb een sim only abonnement van telfort voor alleen bellen en sms van €6,99
Nu heb ik enige tijd geleden een nieuwe los toestel gekocht dat was ingesteld op internet via wifi en mobiel internet was uitgeschakeld
Nu heeft het toestel zonder enige melding 1,5 maand zonder dat ik het wist toch contact met het mobielinternet
In het contract staat niks over mobiel internet en heb ook gemeld dat ik het ook niet wilde bij het afsluiten van het abo.
Want als je ik thuis bv. geen internet wil kan ik er ook niet op
Nu kreeg ik een rekening van €377,-
Heb gebeld,geschreven en ben langs geweest maar ze staan je gewoon uit te lachen en dan zeggen ze dat je gewoon moet betalen, wat ik niet van plan ben
Kan u mijn helpen hoe verder
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.