hallo , van alle omroepen krijg ik gemiste uitzendingen,op mij pc,en van de vara ,vinger aan de pols van zes oktober 2005 op doderdag op ned 2 niet wat ik ook doe ,het komt tot KLIK OP BEKIJKEN SMAL OF BREEDBAND,EN DAN GEEFT IE AAN,DE PAGINAKAN NIETWORDEN WEERGEGEVEN maar de buren krijgen het wel en ik doe precies hetzelfde ra ra .wie kan me een oplossing of oorzaak geven
groetjes mieke uit breda