BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

geen kiestoon

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
06-06-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Wij hebben als provider @home. Zoals u wel gehoort zult hebben maken ze reclame over telefonie en internet en televisie.En dan de slogan : zoals het hoort. Nou zijn wij al vanaf mei bezig om een goed aansluiting te krijgen voor de telefonie van @home en tot op heden geen resultaat.Onder tussen heb ik al een telefoon rekening met de mobiel dat de pan uit rijst, en zij vergoeden niks.Elke keer als ik bel dan moet ik worden door verbonden met de technische dienst en daar is steeds een wachttijd van meer dan 80 minuten en dan mogen ze niet meer doorverbinden.Dit probleem loopt al vanaf mei.De onkosten worden niet vergoed.Alleen als ik daad werkelijk telefoon heb dan pas kan ik onkosten vergoeding krijgen van €1,00 per dag vanaf de dag dat de aansluiting zou moeten werken.Dit dekt lang niet de kosten die al gemaakt zijn. Wat kan ik hier tegen doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.