Hallo!
Ik heb nu al 1 jaar lang een laptop van MSI ( Ge70 0ND ) waar ik al een jaar lang tevreden mee kon gamen. Na bijna een jaar kreeg ik er wat driver problemen (blue screen of death )mee en wou ik terug naar de winkel waar ik die had gekocht. ( computerland in Apeldoorn ) maar tot mijn schrik kwam ik erachter dat die daar gesloten was. Na een telefoontje naar MSI zelf kwam ik ook niet verder, aangezien ze aan de lijn compleet niet te verstaan waren en met overleg met de verzekering kon ik de pc naar een plaatselijke pc winkel sturen om het te fixen. Eenmaal nieuwe driver updates en alles werd de pc na 1 week weer slomer en liet ik hem via de plaatselijke winkel de MSI opsturen. Weken vlogen voorbij en in die tussentijd kon ik ook geen huiswerk ( ik doe een multimedia design opleiding ) maken thuis, maar dus na een aantal weken ontving de winkel de pc terug.. Eenmaal bij opstarten zagen ze dat de mensen van MSI de grafische kaart beschadigd hadden bij vervoer of in de fabriek zelf en de pc moest WEER opgestuurd worden. ( tevens weer pc loos voor 2/3 weken ) eenmaal weer ontvangen verliep alles weer op rollentjes en raad maar eens. 2 dagen thuis en de blue screens kwamen weer terug met een zeer slome pc daarnaast ( gaf bij opstarten al aan dat geheugen&schijf op 100% zaten ). De blue screens had een vriend van mij kunnen oplossen na tot diep in de nacht eraan werken. Maar de schijf+geheugen problemen zijn er nog steeds. Ik heb de pc winkel weer gebeld en die kunnen niet echt meer iets doen, ja alleen mijn msi weer opsturen voor WEER nieuwe harde schijven/geheugen kaart. Maar ik ben bang dat het niet zal helpen dus daarbij heb ik msi gemaild met dit probleem.. En wat krijg ik voor reactie.. Helemaal niks!!!
Wat moet ik nou nu doen? Want dit grapje voor maar een 1 jaar oude laptop gaat me nu al hartstikke veel geld kosten.. En wie weet hoelang dit gedoe nog blijft door gaan bij MSI Nederland..
Iemand enig advies wat ik kan doen? Want een compensatie.. Of een vervangende GE70 laptop of iets zit er vast en zeker niet in...
Of laat staan een fatsoenlijk antwoord van msi zelf...