Beste mensen.
Ik heb een maand geleden een pc aangeschaft, ik hierbij gelijk een vga cooler gekocht, omdat ik mijn pc vooral gebruik voor zware games.
toen ik deze erop wilde gaan zetten (na 6 dagen van aankoop van de pc) ging de pc kapot.
Deze is hierdoor 3 weken weg geweest.
Nu had ik vorige week eindlijk tijd om de cooler te monteren.
Nu zat er alleen te weinig ruimte tussen de vga kaart en de tv tuner kaart om de cooler te plaatsen.
Dus ik ben vandaag, 11-08-2006, terug geweest naar de winkel.
Personeel was heel kortaf, en weigerde de cooler te accepteren.
Uitleg wilden ze erbij niet geven.
Daarom is er maar ieumand van de administratie bijgehaald.
Hij gaf duidelijkheid: Ik neem de cooler niet terug omdat de verpakking geopend is geweest.
MAAR HOE MOET IK NOU WETEN OF HIJ PAST ALS IS HEM IN DE VERPAKKING LAAT ZITTEN!!!???
Weet iemand hoe ik mijn geld alsnog terug kan krijgen, of hem om kan ruilen en op welk recht ik kan gebruiken?
Ik hop dat u mij snel antwoord kunt geven.