Paar weken geleden heb ik hier bovengenoemde probleem advies gevraagd. Ik heb mail naar Caiway gestuurd, nu bericht Caiway het volgende:
Geachte heer, mevrouw,
U had een abonnement bij Ziggo (de enige andere partij over de kabel toendertijd), Cogas (nu Caiway) leverde voor die abonnementen het analoge signaal voor de TV.
Zonder dit signaal kon Ziggo geen enkele dienst leveren. Maandelijks werd het abonnementsgeld van het analoge signaal bij Ziggo in mindering gebracht op de factuur.
Bij het beëindigen van het contract met Ziggo werd niet automatisch het contract met ons beeindigd, u had ook het abonnement met Cogas moeten beëindigen dit kan een andere provider nooit voor u doen.
Ten behoeve van de incasso van uw kabelabonnement heeft u een incassomachtiging afgegeven aan de rechtspersoon Cogas Kabel N.V. (wellicht al aan N.V. Kabeltelevisie Midden Overijssel, wat de vroegere statutaire naam was van Cogas Kabel N.V.). Op 14 december 2012 is na een juridische afsplitsing de naam Cogas Kabel N.V. gewijzigd in Cogas Kabeltelevisie B.V. en per 1 juli 2014 heeft weer een naamswijziging plaatsgevonden, ditmaal in CAIW Kabeltelevisie B.V. Er hebben dus weliswaar verschillende statutaire naamswijzigingen plaatsgevonden, maar uw contractuele wederpartij is steeds dezelfde gebleven, dus de partij aan wie u de incassomachtiging heeft afgegeven.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Caiway
Manon Schwab
Medewerker klantenservice
CAIW Diensten B.V. - KvK 27237487
Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk
T 088 2249 111 of 1200 (gratis via telefonie van Caiway)
F 0174 638536
Wat moet ik doen nu?? Help me, alstublieft!